TECHNICKÁ SPECIFIKACE

Protos MAX

ROZMĚRY  
Rám Nosný rám vyroben z uhlíkových vláken v 2,5 mm a hliníku. 
Spodní rám v jednodílném vysoce kvalitního termoplastického materiálu
Pohonný systém Jeden řemen HTD3mm
(motor - hlavní rotor - tail rotor)
Použitelné listy rotoru 700 mm (s krátkou kolejnicí), 
Fino a 800 mm (s dlouhou lištou)
Baterie použitelné LiPo od 10s do 14s 4000 / 5500mAh
Rozměry přihrádky na baterie 70mmx60mmx360mm
Doporučená baterie Lipo 12s 5000mAh
Průměr hlavního rotoru 1577 mm (700 mm s lopatkami) 
1777 mm (800 mm s lopatkami)
Průměr ocasního rotoru 286 mm (105 mm s ocasními listy)
Celková délka bez listů 1372 mm
Celková délka s listy 1758 mm (700 mm s lopatkami) 
1858 mm (800 mm s lopatkami)
Průměr hlavního hřídele 12mm zcela dutý
Ocas průměr hřídele 6mm
Plně výška 365 mm
Deska cykliky serva 3x standardní serva 
(je nutné, aby servo mělo hřídel jako je u Futaby, MKS nebo SavOx) 
Je k dispozici ve formě upgrade také JR 
Serva 1x standardní servo
Zuby pastorku 20T 21T (včetně uvnitř sady) 22T (upgrade)
Hlavní řemenice zuby 200T
Zadní řemenice zuby 42T
Hlavní stavební materiál hřídele Ocel 1000 N / mm ^ 2 (Steeltech AG - ETG 100)
   
Součástí sady (MSH71503 a MSH71501)  
Pastorek 20T a 21T
   
ZAHRNUTO V MSH71503  
Bezpadlová jednotka Brain
   
ZAHRNUTO V MSH71501  
Bezpadlová jednotka Brain
Motor MSH 4530-500kv s přizpůsobenou hřídelí, specifické pro Protos MAX
Regulator MSH by YGE 160 HV s chladičem
REGULÁTOR TECHNICKÉ SPECIFIKACE  
Maximální proud 160A průběžný - 200A po dobu 5 sec
Baterie od 4s do 14s
Governor-mode Ano
Soft start Ano (měkká, střední, tvrdá)
Taktovací frekvence od 8 kHz do 16 kHz
Přehřátí nebo přetížení varování Ano
Anti zapalovací systém při zapnutí napájení Ano
Hmotnost 220 g (s kabely a chladičem)
Programování S programem kartou II + III (upgrade)

FOTOGALERIE:

Protos MAX

Protos MAX

Protos MAX

700 NEBO 800 " Z KRABICE "
Tento model si složíte přímo "z krabice", aniž by jste museli dokupovat další upgrade (pro verze s 700mm nebo 800mm listy)
Protos MAX

BRAIN

Přistávací lyžiny jsou vyrobené z nylonu vyztuženého skelnými vlákny a elastomerní sloučeninou

Výhody:
Téměř nezničitelný
Rychlá výměna v případě rozbití, protože je připevněn k hlavnímu rámu, pouze dvěma šrouby, které jsou snadno přístupné
Protos MAX

DUÁLNÍ TLAKOVÉ LOŽISKO NA HLAVNÍ HŘÍDELI
Hlavní hřídel je axiálně zajištěna na dvěmi kulovými axiálními ložisky
Při násilném zastavení vrtulníku, který váží nejméně 5 kg, se zastaví na 30cm z 60 km / h na 0 km / h s přetížením kolem 20G
Síla v tu chvíli na hřídel je 120kg
Axiální ložiska pomáhají radiální kuličkovým ložiskům a zvyšují jejich točení v průběhu zatížení.Protos MAX

Přenos "motor - hlavní rotor - ocasní rotor" jsou zajištěny jedním řemenem
Výhody:
Extrémně tichý během letu
Méně pohyblivých částí
Přenos je méně citlivý na proudové rázy ve srovnání s vrtulníky s ozubenými koly
Protos MAX

Protos MAX

Protos MAX

Protos MAX

DRŽÁK NA BATERIE
Baterie je nainstalována na speciálním držáku, který je snadno odnímatelný

Výhody:
Extrémně rychlá výměna baterie
Přesné umístění, aniž by se změnila těžiště
Baterie je pevně ukotvena do držáku prostřednictvím řady O-kroužků
Protos MAX<

Protos MAX

14S PŘIHRÁDKA NA BATERIE
Prostor pro umístění baterie velikosti až 14s
Protos MAX

VELKÁ VELIKOST HLAVNÍ KLADKY (200 T)
Je nutná u tohoto typu přenosu tak, aby bylo možné přenést sílu z motoru do hlavního
rotoru s co nejmenším zatížením řemenu a jeho větší rychlosti. Při proudovým nárazům ( nad 10kW),
je tažen motorem s ztížením více jak 40 kg a při 2400 ot / min pohybuje rychlostí 86 km / h, což je řemen vodící kladky se otáčející až 32000 otáček/min
Protos MAX

MAGNETICKÝ DRŽÁK CANOPY
Canopa je připojena k vrtulníku pomocí 4 párů neodymových magnetů

Výhody:
Extrémně jednoduchá a rychlá motnáž/demontáž canopy
Nejsou zde žádné odnímatelné části, které lze snadno ztratit nebo poškodit
Protos MAX

HLAVA S KLASIFIKOVANOU STUPNICÍ
Hlavní hlava má klasifikované měřítko, aby bylo možné získat na první pohled představu o stoupání lopatek
Protos MAX

JEDNOSTRANNÝ OCAS BOXDíky jednostrannýmu ocasnímu boxu se nahrazuje řemen velice prakticky a rychle
Chcete-li tedy vyměnit řemen, vše, co potřebujete udělat, je odstranit třetí kuličkové ložisko (odstraněním 4 šroubů) a sejměte řemen.
Protos MAX

Protos MAX

UVOLNĚNÍ SYSTÉMU V PŘÍPADĚ HAVÁRIE
Hlavní kladka má systém pro uvolnění v případě přetížení točivého momentu (kalibrováno)
Protos MAX

CHLAZENÍ MOTORU A ESC
K dispozici jsou 4 zářezy V CANOPĚ, které umožňují cirkulaci vzduchu do hlavního rotoru a pomáhají chlazení motoru + ESC
Protos MAX

Pohodlné napnutí řemene
Protos MAX


Protos MAX

Protos MAX

Protos MAX

VIDEO:

TUNINGOVÉ DÍLY:

Protos MAX tuning

K STAŽENÍ:

Montážní příručka pro Protos MAX (2014)
Montážní manuál - Protos MAX

JAK NA TO...:

Napnutí řemene

Napnutí řemene na ocas

Vsunutí řemene do trubky

Nasazení / sejmutí canopy